Vereningd Koninkrijk binnenstebuiten: de beurt is aan Wales!

Het land van de onuitspreekbare plaatsnamen: Wales!

Spontane ritjes zijn de leukste, dat weet bijna elke motorrijder. Ergens maandenlang naar uitkijken, duurt immers altijd zó lang, dat dit toch best een aardige oplossing lijkt. Ik weet niet eens meer hoe het precies tot stand kwam, maar het zal vast niet veel ingewikkelder geweest zijn dan: "Pa, zullen we naar Wales gaan in plaats van Schotland? Schijnt ook best mooi te zijn en de appeltaart is er blijkbaar prima. Heb straks toch vier weken verplicht vrij van werk." En voor we het wisten was de boot van Dunkerque naar Dover geboekt. Sowieso ook natuurlijk alweer veel te lang geleden, zo'n vader & zoon rit.

Wales moet prachtig zijn: idyllische dorpjes waar de tijd stilgestaan lijkt te hebben, de rust die in de buurt van Schotland te komen zo wordt gezegd, machtige vergezichten en natuurlijk schitterende stuurwegen. Ik zal niet teveel verklappen, maar als we de verhalen mogen geloven, zal er hoop moois door ons vizier te zien zijn. Stiekem zoeken we ook gewoon de verkoeling op, weerbericht Wales komende week: zonovergoten en zo'n 22 graden.

De koffers zijn gepakt en de KTM heeft er zin in. Wordt overigens zijn eerste echte motortrip. Wil je weer een klein beetje met ons meerijden? Volg dan onze blog!

Lenie

Heel veel rijplezier daar in Wales enne....het is her heel mooi volgens Rohan zijn baasje.
Veilige kilometers !! ? ? ?

Xera & Edwin

Leuk we volgen jullie weer hoor ! Veel plezier ! enne niet te veel van die hamburgers eten !
anders pas je straks niet meer in je motorpak ;-)